Zonder mij alvast aan de slag?

Hieronder een leidraad om over na te denken wat er nodig is voor de nieuwe website. Denk goed na, praat er over met collega’s, huisgenoten, vrienden en natuurlijk ook met je klanten.

Waarom een (nieuwe) website?

Wie zijn je klanten of wie is de doelgroep?

Leg aan een jonge tiener  in een paar regels uit wat je bedrijf precies doet en waarom dat belangrijk is.

Wat doet je bedrijf dat je concurrenten niet doen? Wat zijn de Unique selling points (USP)?

Wat moet de website opleveren?

Welke informatie verwachten de bezoekers?

Wat zijn de frustraties van de huidige website (als die er zijn natuurlijk)?

Geef een voorbeeld van onderdelen van websites die jou of je klanten aanspreekt.

Met welk gevoel moet de klant de website verlaten?

Wanneer ben je tevreden met de website?

Wat wil je zelf doen en wat ga ik voor je doen?

JE WILT MEER HALEN UIT JE ONLINE AANWEZIGHEID?
IK ADVISEER WAT DAARVOOR NODIG IS EN ZORG DAT DIE WEBSITE ER KOMT.

LET’S START A PROJECT TOGETHER!

Zullen we kennismaken?

Neem contact op